15 maja 2017

BornPrettyStore

Hej! Dzisiaj przyszła do mnie paczka od firmy BornPrettyStore. Jak na zagraniczną stronę to przyszła ona szybko, ponieważ trwało to około 4 tygodni. Znalazły się w niej przeróżne rzeczy. Na początku postanowiłam zamówić dwa opakowania, które są przeznaczone na blaszki (jedne mniejsze, drugie większe). Wiadomo, że o wiele wygodniej jest trzymać je w takim opakowaniu niż miałyby się pogubić gdzieś w pudełku. Następnie zamówiłam dwa opakowania naklejek na paznokcie, jedne wakacyjne z motywami palm oraz flamingów, a drugie Halloweenowe z motywami dyni i różnych napisów. Oprócz tego w zamówieniu również znalazła się Halloweenowa blaszka. Zamówiłam te Halloweenowe akcesoria teraz, ponieważ już w zeszłym roku długo zabierałam się za zamówienie Halloweenowych dodatków, ale w końcu nie zamówiłam, więc w tym roku stwierdziłam, że zamówię je trochę wcześniej. Jeżeli chodzi o naklejki z palmami oraz flamingami to moim zdaniem będą świetnie pasowały do każdego koloru: do białego, czarnego, neonów, a także pięknych, pastelowych odcieni. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia, każda z rzeczy jest dobrej jakości i wygląda tak samo, jak na zdjęciu ze strony.
 małe opakowanie do blaszek - klikk
duże opakowanie do blaszek - klikk
 naklejki - klikk
 naklejki - klikk
blaszka - klikk

Podobają Wam się nowe akcesoria do paznokci?

5 komentarzy:

  1. Opakowanie do blaszek to super pomysł i bardzo przydatne :D fajne rzeczy wybrałas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te naklejki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE RZECZY
    BARDZO SPODOBAŁY MI SIĘ TE NAKLEJKI ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG DOG & HAMSTER BLOG

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.