10 czerwca 2017

Kosmetyki mineralne Lily Lolo

Hej! Ostatnio w ramach współpracy z firmą Lily Lolo, która w swojej ofercie posiada kosmetyki mineralne otrzymałam paczkę, w której znalazły się: pędzel Super Kabuki, krem BB w odcieniu "Light", sypki podkład w odcieniu "Popcorn" oraz szminkę w odcieniu "Nude Allure". Kosmetyki te są dopasowane do mojego rodzaju oraz koloru cery, więc przy wyborze produktów musicie przede wszystkim określić, jaka jest Wasza cera. Na stronie znajdziecie kosmetyki, które nadadzą się do każdego rodzaju cery, jest tam wiele przeróżnych odcieni. Każdy z nich ma świetny design i na pewno różni się od tych wyglądów, które możemy spotkać codziennie w drogeriach. Na początku zacznę od recenzji pędzla. Jest on bardzo miękki i jak na swoją cenę jest solidnie wykonany. Bardzo dobrze nakłada się nim sypki podkład, a następnie łatwo się go domywa. Oprócz tego ma bardzo poręczny uchwyt. Krem bb, który dzisiaj testowałam przez cały dzień sprawdził się świetnie. Jest dobrze dopasowany do mojego koloru skóry, trzyma się idealnie, a przede wszystkim nie zapycha porów, co jest bardzo ważne podczas używania kosmetyków. Ma świetną konsystencję i łatwo się go rozprowadza po skórze, ja przeważnie robię to za pomocą gąbeczki. Jeżeli chodzi o podkład to również jest on świetnie dopasowany do mojego odcienia skóry. Pierwszy raz spotykam się z sypkim podkładem i muszę przyznać, że naprawdę świetnie się sprawdził. Jeżeli chodzi o jego krycie to zalecane jest, aby nakładać cieńsze warstwy, a następnie powtarzać ten krok do otrzymania zadowalającego efektu. Moim zdaniem jest to świetna opcja, ponieważ w zależności od rodzaju cery możemy nałożyć go więcej lub mniej. Na koniec przyszedł czas na szminkę. Przeglądając stronę internetową ten odcień bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ uwielbiam kolory nude na ustach. Jest to bardzo naturalny, lekko brzoskwiniowy beż. Oprócz tego, że daję on na ustach piękny, beżowy kolor to jeszcze nawilża usta, więc jest to jak najbardziej jego zaletą. Każdy z kosmetyków bardzo mi się podoba i choć ich cena nie jest niska to jak najbardziej opłaca się zainwestować w takie produkty, ponieważ są one wydajne, a także wtedy mamy pewność, że używamy sprawdzonych produktów.
 pędzel - klikk
 krem BB - klikk
 podkład - klikk
szminka - klikk
Testowaliście kiedyś kosmetyki mineralne? Co o nich sądzicie?

2 komentarze:

  1. Ale chciałabym je przetestować *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda! Ich minimalistyczne opakowania przykuwają uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.