19 czerwca 2017

Kosmetyki od BornPrettyStore

Hej! Dzisiaj przyszła do mnie paczka od firmy BornPrettyStore. Znalazło się w niej wiele rzeczy, które od dłuższego czasu bardzo chciałam zamówić, ponieważ mi się podobały. Na początek postanowiłam zamówić gąbeczkę do podkładu, ponieważ jest to rzecz, której używam codziennie, więc na pewno przyda mi się kolejna. Starcza mi ona na dosyć długi okres czasu, ponieważ bardzo często ją myję. Następnie postanowiłam zamówić szminki w płynie. Są one w odcieniach różu oraz beżu. Od zawsze podobały mi się szminki właśnie w takich kolorach, a skoro miałam okazję zamówić kosmetyki z tej strony to postanowiłam skorzystać. Trzymają się one bardzo długo na ustach, więc jest to jak najbardziej zaletą tych szminek, ponieważ kupując matowe szminki w płynie oczekujemy tego, że będą one przede wszystkim trwałe. Jak możecie zauważyć na poniższych zdjęciach oprócz świetnych kolorów szminki mają również ładne opakowania. Są one proste, nie przesadzone, a przede wszystkim dobrze pokazują kolor znajdujący się w środku. Na stronie znajdziecie wiele przeróżnych kosmetyków, gadżetów do paznokci, biżuterii, ubrań oraz dekoracji do domu. Paczka z tej strony internetowej szła do mnie około 3 tygodnie. Jest to normalny czas jak na zagraniczne paczki. Wszystko przyszło dokładnie zafoliowane, dzięki temu żaden z zamówionych przeze mnie produktów się nie uszkodził. Pierwszy raz zamawiałam z tej strony internetowej szminki i po pierwszym przetestowaniu wiem, że na pewno jeszcze nie raz zamówię jakieś kosmetyki oraz akcesoria do makijażu.
 gąbeczka - klikk
 szminka w płynie - klikk
 szminki w płynie - klikk
Podobają Wam się nowości?

3 komentarze:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.