4 czerwca 2017

Letnie stylizacje paznokci hybrydowych

Hej! Jak możecie zauważyć po tytule, dzisiaj mam dla Was letnie stylizacje paznokci hybrydowych z wykorzystaniem nowych kolorów z kolekcji Margaret zatytułowanej SemiBeats i nie tylko. Na początku chciałabym Was przeprosić, ponieważ zdjęcia, na których jest kolor 182 - Strong Lime są bardzo prześwietlone, nie wiem dlaczego tak się stało, ale przez to nie mogą Wam dobrze oddać, jaki ten kolor jest piękny. Możecie go zobaczyć jednak na wzorniku wraz z pozostałymi kolorami użytymi w stylizacjach. Do pierwszej stylizacji paznokci postanowiłam użyć koloru 182 - Strong Lime, a na palec serdeczny przykleiłam cyrkonię. Bardzo długo czekałam, aż zrobi się ciepło i będę mogła w końcu użyć bardzo jaskrawych i neonowych kolorów, więc w końcu się doczekałam. Myślę, że jest to bardzo proste połączenie. Na początku myślałam, że cyrkonia będzie mi przeszkadzała lub szybko odpadnie, jednak tak się nie stało i wszystko trzyma się świetnie. Do drugiej stylizacji użyłam kolorów: 001 - Strong White oraz 521 - Turquoise Blue, a całość pokryłam Topem Mat Total. Oprócz kolorów postanowiłam na palec środkowy przykleić naklejkę dla lepszego efektu. Paznokcie od razu wyglądają o wiele lepiej. Do ostatniej stylizacji użyłam kolorów: 517 - Neon Pink oraz 182 - Strong Lime. Oby dwa kolory świetnie do siebie pasują, jak zresztą będziecie mogli zobaczyć na wzorniku i na zdjęciach ze stylizacją. Aby jednak nie było zbyt nudno na palcu serdecznym postanowiłam namalować za pomocą sondy trzy, różowe serduszka. Efekt od razu jest lepszy i bardziej rzuca się w oczy. Podsumowując bardzo podobają mi się te trzy stylizacje i uważam, że idealnie sprawdzą się na lato.
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?

3 komentarze:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.